Nye klassikere

Jeg er veldig glad i god design fra 60- og 70-tallet. De er gjennomtenkte og gode. I tillegg har jeg blitt vant med de gjennom et helt liv og jeg vet med sikkerhet at jeg liker de. Men jeg prøver å utvide horisontene mine. God design som skapes i dag vil jo også bli klassikere med tiden. Kanskje trenger man bare tid til å venne seg til de slik at man kan glede seg like mye over de nye klassikerne som de gamle?

Kan dette bli nye klassikere?

Nemo Crown Major lamp

Bordlampe fra Jonathan Adler

Lykkelig lampe

Lampe fra Diesel med Foscarini

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg