Mer lampeinspo

I drømmen om ny lampe tok jeg en tur på illums i dag og jeg fant et par nye favoritter. Eller det vil si nye variasjoner av gamle favoritter.

Jeg synes AJ bordlampen er utrolig flott, og spesielt i petroleumsblå. Alltid svak for blåtoner.  

Panthella-lampen har vi fra før som bordlampe. Jeg har jeg tenkt at det er litt kjedelig med både en bordlampe og en golvlampe, men den er uten tvil min lampefavoritt. Den er så kul og samtidig gir den veldig godt lys. Denne lampen er jeg 100% sikker på kommer til å være med oss livet ut (eller til den slutter å virke).

Den gule Muuto-lampen har jeg faktisk liggende i en hylle. Jeg klarer bare ikke å bestemme hvor den skal henge. Jeg digger det gule, men jeg er veldig redd for å henge den en plass hvor jeg synes den blir for gul. Vet ikke om jeg klarer å se på den hele kvelden (med andre ord: jeg vet ikke om den bør henge i stua…)

Bilder fra pinterest

Louse Pulsen AJ, bordlampe, 5245,-

Louis Poulsen Panthella, 5695,-

Muuto E27, 499,-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg