Snacks fra Finn

Jeg kommer ofte over fristelser på Finn. Og av en eller annen grunn så er de beste godbitene i Oslo. Med andre ord ikke så lett tilgjengelig for meg. Akkurat det kan av og til være greit for jeg innser at vi har nok spisebordstoler (hvor mange trenger man egentlig? Hvis jeg fikk bestemme- mange!:)! ). Så ikke har vi plass og ikke har vi råd men jeg kan jo tipse dere som bor i Oslo og IKKE har 13 spisebordstoler fra før:) Dette ligger ute nå:  

Vi har de hvite eames-stolene og jeg synes de er en tidløs klassiker. Men jeg må innrømme at ettersom “alle” har de frister det av og til med noe helt annet. Som disse blå! Fortsatt eames men ikke allemannseie og utrolig kule.

¨

Hadde jeg hatt dette skrivebordet fra Marcel Breuer kan jeg nesten garantere at arbeidslysten hadde økt 10 hakk:)

En gang… en gang skal jeg eie en sånn:) Disse er bare kule. Lougestol eames.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg