Pompøse detaljer

Da jeg var hjemme hos mamma sist fant jeg dette fløte- og sukker-settet. Vi har arvet det av farmoren min og nå har jeg fått det. Det er en smule mer pompøst enn andre ting vi har men jeg synes egentlig det bare gir interiøret litt mer karakter. Og så er det ekstra hyggelig med noen små detaljer som minner om farmor. Eller “falla” som vi kalte henne (er ikke lett å være to år gammel og si farmor:) ). Akkurat nå står det fremme men det er mulig det får sin plass i et skap etterhvert og tatt frem igjen når vi får fin-fint besøk:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg