Piknik i hagen

I går startet vi hagesesongen med årets første piknik i hagen. Eller det vil si: den første pikniken i hagen noen sinne. Det var selvfølgelig ikke kjempevarmt (vi er jo tross alt ikke kommet lenger enn midten av mars) men med vinterjakker og saueskinn var det helt topp. Vår lille krøllet seg sammen på pleddet mellom meg og kjæresten min og jeg har vel knapt sett han mer fornøyd. Vi hadde på ingen måte en fancy middag (kjøpt i ferskvaren på meny 10 minutter tidligere), men bare det å være ute i frisk luft i stedet for å sitte på kjøkkenet var superdeilig! Er det dette som kalles lavterskel friluftsliv?:) Jeg liker det i alle fall.

Og med litt hage- og piknikinspirasjon fra pinterest ønsker jeg en fin vårdag!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg