Mr Zebra

Etter to dager med jobbseminar er det deilig å komme hjem. Det er veldig morsomt å være sammen med gode kolleger og få ny faglig inspirasjon men jeg merker at etter vi flyttet i huset og spesielt etter vi fikk barn er jeg blitt veldig hjemmekjær. Og den følelsen jeg får når jeg går inn døren etter å ha vært borte og jeg vet at jeg snart får en kjempeklem fra en som har savnet mammaen sin- den er bare så god:)

Denne lille fyren fra Kay Bojesen flyttet inn før helgen. Jeg synes rett og slett han er bedårende! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg