Ny vri på korktavle

Vi har hatt en rolig hjemmehelg. Det betyr at jeg har hatt tid til noen småprosjekter. På kjøkkenet er magnettavle byttet ut med korktavle- eller det vil si 12 gryteunderlag fra Ikea og steinfat og terracottapotter er hentet inn fra terrassen.

Håper alle har hatt en fin helg og er klar for en ny uke:)

Gryteunderlag kjøpt i 3-pkn på Ikea til 19 kr. Bildene på tavlen er fra Uib sin bildesamling. Innrammede bilder er kort som er kjøpt på Illums.

Plantene fant jeg hos Florentes på Paradis (Bergen).

PH-lampen kjøpte jeg brukt på Lauritz da vi flyttet inn.

 

2 kommentarer
    1. Anonym: jeg spikret de faktisk med veldig små spikre, men det er kun fordi jeg hadde glemt å bestille lim som hører til. Vi prøvde først med en tapetlim men den var ikke sterk bok så om jeg hadde gjort det på nytt hadde jeg kjøpt og brukt tilhørende lim. Så hyggelig å høre at du liker den:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg