“Luksus”tilbehør til bad

Når jeg først er i baderomsmodus så tenkte jeg å vise noe “luksus”tilbehør som vil få ethvert kjedelig bad til å se innbydende og vakkert ut. Det er ofte ikke så mye som skal til for å forandre utrykket helt. Jeg har ofte tenkt at det lille badet vårt skulle vært flislagt og fått ny innredning, men nå som jeg har tilført litt luksus og hygge synes jeg ikke  det er nødvendig. Om du lurer på hvor produktene er fra så er det linker til produktene under bildet.

1, 2, 4, 6, 3 og 5

Mitt inspirasjonsbilde fra pinterest:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg