Bilder på badet

I helgen skal bilder opp på veggen på vårt lille bad. Gleder meg til å vise dere for jeg tror det kommer til å bli veldig fint.

For en stund siden skrev jeg om et magasin jeg kjøpte i Frankrike med bilder av Peter Lindbergh. I går klippet jeg ut noen av bildene og puttet de i ramme. Det var litt vondt å klippe i stykker et så fint magasin men på den andre siden så kan vi glede oss over bildene hver dag (flere ganger for dagen;) ) og det må jo være enda bedre.

Bilder på badet er noe jeg ikke har tenkt på før nå, men hvorfor ikke? Det gjør jo unektelig et rom mye hyggeligere. Og siden det ikke er dusj eller badekar er det heller ikke stor luftfuktighet så de vil tåle godt å henge her inne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg