Vindeltrapper

En venninne av meg skal bygge på sitt fine arkitekttegnede hus fra 70-tallet og hun lurte på om jeg kunne komme med noen tips til en vindeltrapp. Jeg tenkte at jeg like godt kunne dele disse trappene med dere:) Huset har en typisk nordisk stil og jeg synes trappen bør stå i stil med huset.

Jer liker godt at denne trappetrinnene “svever”, det gjør den mye lettere i utrykket.

En hvit trapp kan gjøre at den blir mindre dominerende om det er et ønske. Personlig synes jeg vindeltrapper gir karakter til et rom og at de derfor ikke trenger å tones ned.

Det som er fint med denne trappen er at den blir en videreførelse av golvet og knytter etasjene sammen.

Bilder fra pinterest

6 kommentarer
    1. andreas: det vet jeg dessverre ikke men jeg har en venninne som har fått laget en nesten lik en. De kontaktet et lokalt sveiseverksted i Halden og fikk laget den ut fra et inspirasjonsbilde som de hadde med. Jeg tipper de kan lage den du ønsker om du viser dem bildet. Hvis du ser under kategorien “hjemme hos” her på siden så ser du resultatet. Lykke til!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg