Godbiter på Lauritz

Jeg drømmer meg ofte bort i alt det fine som auksjoneres bort på Lauritz, og i dag tenkte jeg å tipse dere om noen godbiter. Ettersom det er en utenlandsk auksjonsside koster det ganske mye før du får det hjem til deg. Men du kan likevel gjøre noen kupp i forhold til å kjøpe nye ting, og så har du mulighet til å få noe helt unik. 

Jeg pleier tenke at jeg må minst doble prisen på tilslagsprisen, så det er viktig å gjøre et lite regnestykke før du legger inn bud. Lauritz tar 20% så det første du må gjøre er å legge på 20%, deretter må du legge på toll og moms som er ca 35%. Til slutt må du legge til frakt. Mindre varer kan du få levert for ca 440 kr mens møbler ofte koster over 2000 kr. Her er noen av lenestolene som ligger ute nå. En del av møblene er slitte men jeg synes ofte det kan gjøre dem enda finere. Da følger en historie med også:) Under har jeg skrevet vurderingsprisen, men den kan selvsagt bli lavere eller høyere ettersom det er auksjon.

Safaristol vurderingspris 1450,-

Poul Kjærholm vurderingspris 6042,-

To Eames-stoler vurderingspris 3021,-

Barcelonastol vurderingspris 7251,-


Loungesett vurderingspris 3384,-

Jeg måtte bare ta med denne, selv om den blir skrekkelig dyr. Den er jo bare så fin! Poul Kjærholm vurderingspris 12084,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg