Stilleben og noe grønt

Starter dagen med et lite stilleben. Da juletreet flyttet ut merket jeg at det var godt å få inn noe annet grønt- noe nytt og frisk som kontrast til vinteren der ute. I går gikk jeg faktisk til innkjøp av en grønn plante til det minste badet vår. Jeg har aldri hatt plante på badet før, men etter at jeg skrev innlegget om bad i går var det et av bildene som festet seg, og det bildet hadde et grønn plante. Så vårt lille bad fikk en liten minimakeover som jeg fortsatt jobber med. Følg med så legger jeg ut noen bilder om en dag eller to:) Ønsker alle sammen en fin torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg