Interiørfotograf Birgit Fauske

Kroppen og småen i magen sier klart i fra at de kommer i første rekke for tiden. Alle ambisjoner er lagt til et minimum og vips var det gått en uke siden sist blogginnlegg. Jeg innrømmer at jeg ser frem til dette er over, selvfølgelig fordi vi får møte vårt nye familiemedlem, men kanskje mest av alt fordi jeg vil ha kroppen min tilbake. Å kunne løpe avgårde i skogen med vinden i håret (ikke at jeg pleier gjøre det så ofte altså), å kunne spise og glede meg over mat igjen, klare å ta på sokkene mine selv og ha ork til å gjøre det fint rundt meg (akkurat nå er det å flytte en blomsterpotte ork i seg selv). Og mens huset vårt står litt på hodet for tiden så søker jeg inspirasjon andre steder, som hos interiørfotograf Birgit Fauske som tar de vakreste bilder og besøker de nydeligste hjem.


Bilder Birgit Fauske
 

2 kommentarer
    1. Laila MA: Ja, de er nydelige! Takk for det:) Akkurat nå har jeg ikke noe annet valg så da er det like greit å roe ned. Tusen takk for at du titter innom og legger igjen noen ord, det blir jeg fryktelig glad for:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg