Tidløse krom

Detaljer i krom er noe som aldri går av moten. Det har lagt litt i skyggen de siste årene av messing, gull, kobber og svart men jeg tror vi vil se mer av det fremover, og det må jeg innrømme at jeg er glad for! Jeg har elsket å la meg inspirere av vakre interiører med detaljer i messing og gull de siste årene og jeg har hatt opp til flere gjenstander i det selv. Men som regel merker jeg at jeg blir mettet av å se på det etter noen dager og da pakkes de bort igjen. Krom derimot, det får stå fremme hele tiden. Det har en sånn tidløs, rolig og sofistikert look som gjør at jeg ikke går lei av det. Nå er kanskje jeg litt sær sånn, jeg påvirkes av materialer og farger og har et behov for at det både trigger noe hos meg, samtidig som det må gi ro og harmoni. Her er noen gamle og nye kromobjekter som det kan være verdt å ta en titt på.

Lampe fra Gubi

Bord fra Eames

Bordlampe fra Gubi

Lampe fra Flos

Lysestaken Stoff

Karafler fra Georg Jensen

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg