Kjøkken fra Unoform

Selv om Kvik-kjøkken kanskje er det mest formuftige og enkle valget til hytta klarer jeg ikke helt å slippe tanken på det som strengt tatt en drømmekjøkkenet, nemlig Unoform. Det er bare noe med den tidløse, stilrene og eksklusive utformingen som gjør at jeg er helt overbevist om at dette er et kjøkken vi aldri ville blitt lei.

Å gå helt bananas med bare Unoform innredning det har vi nok ikke budsjett til. Uten å ha undersøkt priser så vet jeg at det er dyrt. Men det må da være mulig å gjøre en kombiløsning? Som dere har hørt før skal vi ha en kjøkkenøy på 4 meter, ikke ulik slik som på bildet, med høyskap i bakkant. Hva om kjøkkenøyen er fra Uniform og høyskapene er fra Ikea? Jeg har sett noen smarte løsninger hvor vegg og Ikea-skap males i samme farge for et sømløst utrykk. På den måten vil kjøkkenøyen få all oppmerksomheten. Og det er jo ikke nødvendig å velge de dyreste løsningene til Uniform, selv de billige ser rålekre ut!


Bilder fra Uniform
 

 

3 kommentarer
    1. Hei,
      Akkurat denne løsningen har jeg tenkt på også. Hvordan gikk det i praksis? Ikea på teknikkvegg, og unoform classic på all kjøkken uten overskap er noe jeg ser for meg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg