God jul

Julaften og første dag er unnagjort, finstasen har vært på og av flere ganger og nå tusler vi rundt i silongsen. Vi bygger lego og spiller spill til den stor gullmedaljen og det er bare å innrømme- småens gaver er morsommere enn våre:) Vi har og skal treffe familiene vår gjennom romjulen men vi har også så smått startet våre egne juletradisjoner og julaften feiret vi sammen bare vi tre. Hverdagen er ofte så travel så det å senke skuldrene og være sammen bare vi tre er utrolig hyggelig. Stille og rolig, store forventninger, julestrømper, god mat og julefred i huset.

Juletreet pyntet vi lille-lille julaften og i år er det faktisk for stort for kameralinsen. Med selvhogt juletre blir det sånn- ingen trær er like og det er like spennende hvert år. Litt gøy å bruke den gode takhøyden når vi først har den også.


Det var ikke all julepynten som kom ned fra loftet i år så i år ble det gullpyntet tre, og faktisk kjenner jeg at det er helt greit å droppe julerødt i år. Det vakre gullhjertet fikk jeg i julegave og disse kjenner jeg at jeg vil ha flere av…

Jeg håper du nyter fine dager med familie og venner og tusen, tusen takk for at du titter innom!:) God jul!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg