Loppisfunn

Mellom fjelltur og bursdagsselskap rakk jeg så vidt å løpe innom et loppemarket på søndag. Når jeg har god tid vurderer jeg tingene og prøver å se de for meg i en setting hjemme. Dette hadde jeg ikke tid til på søndag men jeg fikk med meg noe hjem likevel. Og denne grønne vindunken måtte jeg bare ha!

Jeg har flyttet litt rundt på den og oppdaget at den passer inn overalt! Foreløpig er den satt sammen med flettede korger og grønne planter men jeg ser ikke bort fra at den blir flyttet om ikke så lenge.

Ser dere hvor stor den grønne planten er blitt? Jeg kjøpte den da den var bitteliten og den bare vokser og vokser. Jeg vurderer å flytte den over i en enda større potte. Jeg er jo nysgjerrig: hvor stor kan den egentlig bli??

2 kommentarer
    1. Det er gøy, når man får noe til å vokse og gro. Misunner deg litt loppemarked altså. Det er det beste jeg vet:) Ha en fin dag videre…

    2. birdbay.: Jeg har ikke grønne fingre så da er det ekstra gøy når jeg får noe til å vokse. Nesten så jeg ikke tror mine egne øyne. Er fryktelig gøy med loppemarked, spesielt når man finner noe!:) Men jeg liker faktisk bruktbutikker bedre, der er det mindre mas og sjelden noen som sloss om det samme som deg. Drar jeg til en bruktbutikk kan jeg fort bruke en time eller to:)

      Du må ha en fin dag du også! Koselig at du titter innom og legger igjen en kommentar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg