Fredrikstad

Noe av det viktigste her i livet er gode venninner og jeg har nettopp hatt to fine dager sammen med verdens søteste venninne i Fredrikstad. Vi treffes bare et par ganger i året og hver gang nyter vi hvert sekund. Og når jeg reiser er det med litt blandede følelser. Så takknemlig over å ha tilbragt tid sammen men samtidig så utrolig trist over at det blir lenge til neste gang…

I dag har vi ruslet rundt i byen. Og med en liten baby som er fornøyd bare han får være med på tur, har vi både shoppet og gått på kafe. Fredrikstad er en av mine favortittbyer og det er gøy å se at det skjer så mye på arkitektur- og landskapsarkitekturfronten. Hver gang jeg er der oppdager jeg noe nytt. Her er noen bilder fra uteområdet til Litteraturhuset som åpnet i 2011. Liker godt at det innimellom de lyse stolene er noen knæsje røde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg