Morgenkaffe og trash tv

God morgen! Har en rolig morgenstund mens kjæresten min bader småen. Han er vistnok en delfin. Når jeg er alene og har sjansen da ser jeg trash-tv, og det vil si The Kardashians. Min nr 1 guilty pleasure. Jeg er ikke akkurat stolt over at jeg ser på det, men jeg digger det likevel:) Så akkurat nå står tven på, jeg har funnet meg en kopp kaffe og jeg surfer litt på nettet.

Jeg var innom bloggen til Nordisk rom i går og har ikke klart å slutte å tenke på String-hyller siden. Jeg vil ha en!

Ønsker alle en fin-fin dag og god palmelørdag!

bilde fra pinterest

4 kommentarer
    1. Så kjekt du drømmer deg litt bort inne hos oss! De er jo så tøffe disse String.
      ps du er ikke den eneste som har guilty pleasures…. min er blitt Hotel Cesær.. hi hi…
      Ha en fin kveld!
      Katrine

    2. Nordisk rom // Katrine: Hihi, gode gamle hotel Cæsar. Jeg var helt hekta på det for 13-14 år siden (herlighet- har det gått så lang tid?). Hver dag ble planlagt slik at jeg fikk med meg hver eneste episode.

      Du må ha en riktig god kveld du også, Katrine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg