Vipp ferdighytte

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så dette bildet første gangen, men det er faktisk sant. Vipp har produsert en ferdighytte! Design fra ende til annen. Jeg liker spesielt godt løsningen med glass på begge sider. I denne hytten kommer du tett på naturen. Den er 55m² stor og koster 480 000 euro og den settes opp på 3-5 (!) dager. En rimelig stiv kvadratmeterpris med jeg liker konseptet:) Du kan lese mer her: www.vipp.com

Å sovne under stjernehimmelen må rett og slett være fantastisk.

Jeg er litt usikker på hva jeg synes om det svarte interiøret men jeg ser tanken bak designet. Hyttens stramme design som en kontrast til den organiske naturen og mye glass og svart innredning som gjør at den glir inn i omgivelsene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg