Små forandringer

Vi begynner å våkne til liv alle mann. Sykdom som har hatt godt grep i lang tid begynner så smått å slippe taket. Det er lysere dager, det er lyst når vi står opp og lyst etter middag. Hvor deilig er ikke det? Og det er sol. Sol som varmer så godt her inne at det ikke er nødvendig å fyre i peisen.

Jeg kjenner at jeg kribler i kroppen etter å starte en ny årstid, en årstid som skal fylles med så mye. Og som vanlig på denne årsiden så lengter jeg etter forandring. Aller helst skulle jeg pusset opp hele huset og byttet ut alle møblene men det skyldes nok mer at jeg har gått hjemme så lenge. Det er ikke møblene sin skyld. Så i stedet flyttet jeg på ting. Denne gangen var det mellomgangen som fikk skinne og favorittene mine ble samlet på et sted. Fine stoler og et pledd som med tiden skal på den fine hytta vår, en Panthella lampe som ble kjøpt brukt på Lauritz for mange år siden og et bilde som har vært bortgjemt i kjelleren har nå fått hedersplassen i gangen. Av og til skal det ikke mer til.

Takk for at du titter innom. Jeg håper du får en fin tirsdag.

7 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg så godt igjen i dette. Når jeg var hjemme i permisjon pusset vi opp alt jeg kom over, haha. men jeg har etterhvert lært meg å tenke litt som deg. Heller flytte litt på ting når man er lei. Ha en fin dag i solfyllte Bergen<3

    2. Ja, hjelper ofte å bare sette ting et annet sted. Mitt triks når det klør for mye i fornyings-genet, er å omorganisere en hylle. Det gir meg ofte den forandringen jeg trenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg