De første møblene

Vi er fortsatt ikke kommet lengre enn grunnmuren på hytta, med andre ord det haster strengt tatt ikke med å kjøpe inn kaffekopper og annet, men det er jo så gøy! Og for noen uker siden ble de første møblene kjøpt inn. På tre nydelige 7èrn stoler i svart skinn skal vi spise lange frokoster, deilige middager og spille kort og brettspill på kvelden. Dette er uten tvil noen av de fineste stolene jeg vet om og å ha de stående rundt om i huset er som å ha fått fine skulpturer i hus. Og så er de bare helt fantastiske å sitte på! Vi vil ha plass til alle som kommer på besøk så vi skal ha mange stoler rundt bordet (jeg tenker minst 10-12) og disse vil jeg kombinere med en miks av ulike stoler i svart. Det tror jeg blir superfint!

Om du har noen tips til svarte stoler som vil ta seg bra ut sammen med disse så gi meg gjerne en lyd.

 

4 kommentarer
    1. Masters er jo fin, og vil matche bra! Gode å sitte i er de også. OG de kan stables, slik at de tar mindre plass når de ikke er i bruk. Det var planen med våre, men så likte vi de så godt at de står fremme permanent og teakstolene stues vekk under trappen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg