Uhøytidlig familievegg

Familiebilder er noe av det jeg synes er vanskeligst å henge opp. Jeg er rett og slett ikke komfortabel med å henge opp store bilder av meg selv og familien i glass og ramme. Spesielt bilder som er tatt hos fotografen synes jeg ofte blir så stive og formelle og de viser liksom ikke personene slik de virkelig er. Løsningen til nå har vært små svart/hvitt bilder som jeg har plassert i den store bokhyllen (se her). Små og diskret og veldig hyggelig:) De siste bildene jeg har hengt opp er er kun av den nærmeste familien, oss og våre to fine gutter. Og jeg synes veggen er blitt så fin!  Bildene er fremkalt i store formater og festet direkte på korktavlen på kjøkkenet og ettersom alle er i svart/hvitt skaper det et helhetlig utrykk.

Veggen har blitt en skikkelig hit her hjemme og det store samtaleemnet rundt middagsbordet og når jeg spiser frokost så kan jeg ikke annet enn å smile når jeg ser disse bildene. Jeg tenker at vi kan bytte ut bildene etterhvert eller fylle på med flere om vi vil det så kan den leve litt sammen med oss etterhvert som tiden går.

Minstemann og jeg er alene i helga og vi startet helgen tidlig med en tur på Ikea for å sjekke ut den nye Ypperlig serien som Ikea har produsert i samarbeid med Hay og den var så fin! Jeg hadde lyst på så mye men jeg klarte å begrense meg, men noe ble det da med hjem:) Gøy å handle kul design til en sånn pris! Så om du bor i nærheten av en Ikea butikk så er den verdt en titt. Du finner hele kolleksjonen på Ikeas nettsider.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg