Ukens budsjett tips koster bare 50 kroner

Jeg har lenge hatt en rund glassvase på ønskelisten men ettersom jeg har flust av vaser fra før har jeg ikke fått meg til å bruke penger på det. Men en 50-lapp det kunne jeg avse! Denne plukket jeg med meg på tilbud på Nille sist uke. En butikk jeg sjelden går inn i men som jeg har besøkt jevnlig de siste månedene. De selger nemlig pokemon kort som er 5-åringens nye besettelse. De har pokemon kamp og bytting av kort hver eneste dag i barnehagen og når han står med en ny pakke kort i hånden så stråler øynene opp. Omtrent som sin mor når hun står mer en ny vase i hånden;)

Fin til noe enkelt grønt som dette men jeg tror den blir råfin med tulipaner eller en miks av fargerike blomster i også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg