Mørkere kvelder

Inneholder sponset produkt

Selv om de siste dagene har vært både varme og fine er det ingen tvil om at høsten er her. Når vinden uler så tar den litt ekstra tak, når solen titter frem er det klarere og friskere i luften, og når vi synker ned i sofaen om kvelden da er det mørkt ute.

Vi fyller fortsatt i bassenget men det blir lengre og lengre mellom hver gang, og hver gang lurer jeg på om det er siste gangen for i år… Og selv om det er deilig å bade er ikke behovet så stort lengre. Det er andre ting som frister mer. Som å kose seg inne, tegne ferdig plantegningene til hytten, komme i gang med trening igjen, glede seg over høstens utflukter (som for min del betyr Venezia!!) og ikke minst pludre og le med den lille og snuse inn deilig babylukt. Jeg får rett og slett ikke nok:)  

I går kveld snek jeg meg ut og knipset noen bilder i skumringen før mørket tok helt overhånd. Jeg har vært så spent på å se lyspotten i mørke omgivelser! Det blomstrer fortsatt nydelig i potten og den skaper virkelig fin stemning rundt bassengområdet.

Jeg gleder meg masse til denne høsten og jeg er så glad for alle dere som titter innom. Det er så hyggelig. Jeg har planer om et litt variert innhold ut over høsten, men om du har noen ønsker så kom gjerne med de. Jeg tar med glede i mot ønsker og tips til innlegg her på bloggen. Bloggen hadde tross alt ikke vært noe uten dere♥

Potte fra designbelysning

4 kommentarer
    1. Ser virkelig fint ut Silje! Kunne absolutt tenkt meg både blomsterpotte … Og blomsten 😉 hvilke type er det? Kos deg i de kommende høstkveldene, med ny beibi og ellers, familielivet! Takk for en koselig, inspirerende og flott blogg 😘😃

    2. Den lyspotten var kjempefin, og gjorde jo ingenting at det var en så flott plante i den også.
      Venezia-tur, så kjekt! Kjente plutselig suget etter god italiensk pizza, risotto og god vin…
      Når det gjelder innhold på bloggen, så vil jeg alltid gjerne se hytteplaner! Før, underveis og etter. Gleder meg til se hvordan det blir.

    3. Rita: Det er ikke alle plantene mine som har klart seg like godt i sommer men denne har bare blitt finere og finere uten at den har fått noe annet stell enn litt leca i bunn. Synes den gir skikkelig gresk stemning:)

      Kjøpte billetter til Italia da magen var som størst og formen var på bunn. Føltes helt nydelig å ha noe sånt å glede seg til og nå er det bare noen uker igjen! jeg har aldri vært i Venezia så det gleder jeg meg skikkelig til. Og italiensk vin!!

      Så gøy å høre at du vil se mer om hytteplanene! Jeg føler av og til at det er det eneste jeg skriver om her inne. I perioder er det jo det eneste jeg tenker på. Har planer om å vise noen plantegninger snart og så kommer det garantert mer etterhvert.

    4. Kristine: Vet dessverre ikke hva blomsten heter, men blomsterpotten er fra Assissi.

      Så grei du er! Nå ble jeg glad:) Er så koselig å vite at du ser innom her på bloggen innimellom! Håper du og diner har det fint og at du også får en fin høst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg