Hjemmestrikk

For meg er det mye terapi i strikking, og denne genseren har kanskje fungert mer som terapi enn noen annen. Med mer avansert mønster enn noen gang var det så utrolig tilfredstillende å se at jeg kan! Noen drar kanskje kjennsel på den? Den er nemlig inspirert av årets it genser fra Ganni.

På søndag fikk jeg for første gang se den på en slank kropp (for å si det sånn så kler ikke gravidkroppen denne genseren!) og jeg ble bare så stolt! Jeg har allerede strikket samme varianten i rød og nå vurderer jeg om den skal strikkes i flere farger også. For tro det eller ei så går det faktisk superfort å strikke den.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg