Viloplatsen 6K

Når jeg trenger en liten dose skandinavisk vet jeg at Alvhem alltid leverer. Denne leiligheten er selve definisjonen på den rene nordiske stilen hvor materialer og fargepalett harmonerer og gjør det lett og elegant. En stil som dette vil alltid være elegant men ved å safe for mye kan den lett bli kjedelig, noe jeg også tror er grunnen til at flere har gått litt bort fra denne stilen det siste året. Denne leiligheten er imidlertid langt fra kjedelig og grunnen til det er den spennende bruken av kontraster, store kunstobjekter, store planter og de litt uvendede detaljene. Som krakkene på veggen! Hvor smart er ikke det? Nok et bevis på at et møbel ikke nødvendigvis må være det det opprinnelig var ment som.


Kilde Alvhem
 

3 kommentarer
    1. Ja! Veldig fint og slett ikke kjedelig. Den store planten feks gjør jo hele rommet med sin noe ukurante form. Og de hyllene med skinnreimer er lagt i ideboksen for hytten min på fjellet.
      Krakker på veggen er jo litt shaker-stil, samtidig som det kan være både kult og praktisk i en gang. Både hylle, og stang til å henge skjerf feks. Og måten bildene var hengt opp på soveromsveggen, var jo virkelig lekker!

    2. Rita: jeg kjenner jeg nesten blir blir litt deppa når jeg tenker på fikentreet jeg kjøpte vi fjor og som ikke klarte seg. Det var jo sånn jeg ville at den skulle bli! Diger og vill! Det er noe utrolig fint med en plante som bare eier rommet sånn som i denne leiligheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg