Almost there

Slik er den nye stuen blitt! Med unntak av lampen er alt møblert med ting vi hadde fra før. Ting er blitt flyttet hit og dit og har gjort at det vi hadde gått litt lei av er blitt spennende igjen i nye settinger. Den nye sofakroken er blitt et favorittsted for middagshvilen, litt skjult fra resten av stuen og med utsikt ut over terrassen. Og når solen titter frem da blir man vekket av solstrålene som kiler på leggen. Vårlykke og hverdagslykke.  

Her er tacoen i magen og vi har dermed startet helgen. Jeg håper dere nyter fridagene, selv om våren lar vente på seg og snøen laver ned.

 

5 kommentarer
    1. Laila MA: Takk!:) Selv om jeg ofte har lyst på nytt så er det ikke alltid nødvendig og det er jo en grunn til at vi har kjøpt det vi har fra før i utgangspunktet. Og jeg som trodde jeg skulle bli en sånn som kun møblerte en gang da jeg flyttet inn, uten å flytte på noen ting. Har omøblert mer enn en gang for å si det sånn:)

    2. Så fint! Han fortjener litt skryt for å ha fått igjennom det der, han mannen din. Veldig gøy å sette sammen ting på en ny måte ja, plutselig blir det som nytt. Og så riktig det ble med den lampen!

    3. Rita: mannen min pleier ikke ha så mye formening om lamper men akkurat denne er han riktig så fornøyd med. Og ikke bare er den kul, den gir perfekt lys også og det var jo egentlig det viktigste. Resten av romløsningen kommer om litt. Ting tar litt lengre tid når jeg ikke har energi til å sette i gang noe. Så kjekt å høre at du liker det!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg