Hverdag

Helgen er over og mandagen som vanligvis er den kjipeste dagen i uken er blitt en ny favoritt. Jeg trenger rett og slett å hente meg inn igjen etter å ha vært sosial i to dager. Frustrasjonen av å ikke orke så mye har for lengst gått over og jeg har akseptert at min jobb akkurat nå er å lage et lite menneske, og det er ikke en så rent liten jobb bare det! Og selv om jeg har vært gravid før så synes jeg det er helt absurd at det turner rundt en baby i miniatyr der inne. Helt fantastisk og helt uvirkelig.

Heldigvis er det ikke behov for de store prosjektene her hjemme om dagen, og de som pågår er det mannen som tar seg av. Veggen til biblioteket nærmer seg ferdig og etter litt listing og flikking kan det møbleres. Gleder meg veldig til å vise dere! For selv om jeg strittet i mot dette prosjektet må jeg innrømme at mannen har gjort en fin-fin jobb. Jeg håper dere har hatt en nydelig helg alle sammen og takk for at du titter innom!

 

7 kommentarer
    1. Laila MA: takk:)! Må innrømme at jeg er glad i de selv også. Bildene er samlet opp over flere år og selv om det tok litt tid så er jeg fornøyd med at hvert bilde er nøye utplukket. Minner fra folk jeg har kjøpt de sammen med, reiser jeg har vært på og gleden over gode teknikker og gode kunstverk. Det gjør de liksom ekstra fine. Du må ha en riktig fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg