Billige og fine såper til badet

Noe jeg har savnet lenge er gode,fine og billig såper til bad og dusj. Jeg synes neutral, palmolive og andre billigmerker er helt ok til daglig bruk men jeg vil ikke ha de stående fremme på vasken. Så hver gang fyller jeg de over på andre beholdere slik at badet skal se fint ut, og hver gang irriterer jeg meg litt over at de gode gamle merkene ikke har gjort en innsats for å gjøre beholderne litt penere. Nå har det imidlertid kommet et nytt merke og det heter L′usine med en innpakning like delikat som Aesop, La bruket og Meraki! Og det beste av alt er prisen som er hhv 39,- og 49,-! Jeg har kjøpt inn både shampo, balsam, kropssåpe og håndsåpe. Jeg kjenner at jeg er litt skeptisk til shampoen og balsamen da jeg er litt kresen på dette området, men jeg har tatt i bruk håndsåpen og den lukter himmelsk av lemongras og sitron. Nå tenker jeg at de andre billigmerkene bør ta en liten runde med å oppdatere designet sitt for hyllen for L′usine håndsåpe var nesten tom da jeg plukket med meg den siste flasken på Meny her om dagen. Dagens lille budsjettips fra meg der altså:) God søndag!

 

4 kommentarer

Siste innlegg