Å investere i potter

Om det er inne eller ute så synes jeg store potter gir en litt større wow effekt! Etter å ha kjøpt billige potter på Ikea i flere år innså jeg at å kjøpe potter som koster litt mer er en investering. De er penere å se på og med en kvalitet som tåler frost så varer de i årevis, uten  at du trenger å ta de inn når vinteren kommer. Perfekt når du vil ha det fint rundt deg men ikke orker å bruke mye tid på det!

Å finne de riktig fine pottene er ikke så lett og jeg anbefaler rett og slett å tråle de store hagesentrene og de lokale blomsterbutikkene. Mange får inn nye produkter når våren kommer og det er bare å være på utkikk. Elho og Bergs potter er to av mine favoritter men i tillegg så jeg flere i betong og cortenstål i fjor sommer som var nydelige. Lykke til! Hagesesongen er like om hjørnet:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg