Collage sofakrok

Jeg leker meg med ulike møbleringer til hytten og dette er absolutt en av favorittvariantene. Ikke minst gir det meg motivasjon til å spare litt penger hver måned. Tenk å krølle seg sammen med en bok i denne rålekre sofaen fra Eilersen! Elsker den rustoransje fargen og den litt annerledes ryggløsningen. Hvem sier at det må være armlener på en sofa!


Sofa Eilersen, lamper Aim, PK 22 stol, OX bord, teppe fra House doctor
 

Det blir mye hytteprat for tiden, det er rett og slett det som opptar meg mest om dagen, men gi gjerne beskjed om det er noe du savner her på bloggen. Jeg skriver gjerne på oppfordring:) Jeg ønsker en fin-fin dag! Takk for at du titter innom!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg