I`m pretty sure it`s spring

Jeg fyller huset med grønne planter, jeg kjøper med blomstrende grener og løker fra butikken og lar urtene fylle kjøkkenet, alt for å lure meg til å tro at våren er her allerede. Og det funker! Med sneakers på beina og solbriller på nesen er det nesten så jeg får følelsen av at våren er her. Jeg var faktisk på nippet til å kjøre nudestrømpebukser og miniskjørt i går, men jeg innså at det var å dra det litt langt:) Værmeldingen har lovet sol resten av uken og jeg har planer om å nyte så mye av den som mulig. Jeg sier takk for nå til vinteren og gleder meg over at det er lenge til neste gang. Jeg ønsker dere alle en fin-fin “vårdag”!

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg