Snitt som varer lenge

Eucalyptus har en sånn berusende lukt som jeg aldri blir lei og med noen grener i hus føler jeg straks at huset lukter litt friskere. Og det beste av alt er kanskje at dette er en av snitt”blomstene” som kan vare lenge. Snitt og gi de nytt vann en gang i uken så kan de faktisk vare i flere uker!

Jeg er inne i en fase der jeg helst vil ha få og store ting stående fremme, og aller helst med friske blomster i store vaser på bordet hver eneste dag. Det er mulig det er en reaksjon etter alle julens småting, men jeg kjenner at huset føles ryddigere når alle de små tingene tas bort. Så for hver dag som går flyttes flere og flere ting ned i skuffer og skap og det som vi ikke trenger ryker rett og slett ut. For min del er det nødvendig med en slik liten opprydning fra tid til annen, og kanskje spesielt nå som vi nærmer oss vår og lysere tider.

Jeg tok turen innom Kvik kjøkken i går og vurderer nå flere løsninger til den nye hytta. Og selv om de ikke hadde akkurat de jeg hadde sett for meg så ble jeg så positivt overasket over det de hadde at jeg nå vurderer andre alternativer. Og jeg må innrømme at Kvik frister mer enn Ikea… Jeg tror faktisk at de kan tilby et helt nydelig kjøkken med alle de løsningene som vi er ute etter:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg