Friske vitaminer

Mens andre sverger til tran og vitamintilskudd i vintermånedene sverger jeg til grønne planter og friske snittblomster i fine farger. Jeg trenger denne daglige dosen av noe frisk når det er kaldt ute og trærne er blottet for farger og blader.

Denne helgen har det vært noe så uvanlig som snø og sol ute og da skjer det noe med oss Bergensere. Fra å sitte i våre egne stuer og gå med hodet bøyd når vi en sjelden gang går ut, er plutselig alle Bergensere ute og alle er på hils (selv om man ikke går på sti!). Og selv om jeg ikke har begitt meg ut på langtur har jeg faktisk både hatt på ski og vært i akebakken. Og at kakaoen smaker ekstra godt når den nytes ute mens solstrålene varmer i kinnene er det ingen tvil om. Vel vitende om at dette er en av de sjeldne vinterhelgene lagrer jeg minnene. #godefamilieminner

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg