Ni dager til jul

Med vinter så hører også sykdom med og denne gangen var det jeg som ble slått ut. Så slått ut at jeg ikke har orket å oppdatere hverken blogg eller hjem og julepynting og gaveinnkjøp er blitt overlatt til mannen- det sier seg selv at det har stått dårlig til. Men i dag, for første gang på det som føles som en evighet, så kjenner jeg på verdens beste følelse- jeg har litt energi!

Så mens jeg venter på at jeg skal få nok energi til å starte julebaksten så deler jeg litt borddekkingsinspirasjon til den store dagen. Jeg er fan av å bruke det du har i skapet og mikse sammen med noen kvister eller grønt (gjerne fra skogen). Det skal ikke så mye til før du har et superhyggelig bord til jul. Jeg håper dere alle nyter en deilig førjulstid sammen med de fineste menneskene dere vet om:)


Bilder fra pinterest
 

3 kommentarer
    1. Lurte på hvor du hadde blitt av, ja. Bra du føler deg bedre, da!
      Liker serviettringene på bilde nr 3. Har en del skinnbiter liggende, kanskje jeg skal bruke de til noe slikt? Om jeg noensinne får symaskina i stand slik at jeg får sydd linserviettene mine, da. Tenker meg forresten innom Florentes i dag. Samboeren skal bort en stund, så jeg tenker å benytte anledningen til å kjøpe meg blomster!

    2. Rita: så hyggelig at du titter innom! høres utrolig flott it med linservietter med skinn. Og ikke minst er det en lett måte å få det fint:) håper du hadde en fin tur innom Florentes. Jeg var der for en stund siden og de er bare så utrolig flinke til å skape stemning i lokalet. så du alle furugrenene og pynten som hang fra taket? Fikk nesten lyst å kjøpe et gigantisk armeringsjern for å prøve det ut hjemme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg