It farge 2017

Fargerike har kåret rødt som neste års it farge. Det er spenstig, dristig og fryktelig morsomt! De siste årene har vi beveget oss fra hvitt til grått, til duse farger, til dype farger med mye sort i seg og nå klinker vi til med knallfarger. Personlig klarer jeg meg lenge med å ha en og annen detalj eller et møbel i skarp farge og styrer unna å male vegger og store flater. Jeg synes det gir det hele en litt mer sofistikert look. Her er litt inspo fra pinterest.

Jeg ønsker en riktig fin dag og tusen, tusen takk for at du titter innom! Jeg blir så uendelig glad når jeg ser at dere stikker snuten innom:)

Bilder fra pinterest

 

6 kommentarer
    1. Jepp, synes det er så mye fint du skriver om og bilder du finner og legger ut, så stikker gladlig snuten inn her! Ha ein fin dag du også! 😉😃

    2. Helt enig, nøytralt på veggene og litt farger innimellom er det som funker for meg også. Men må si jeg likte veldig godt det bildet med den blå veggen og den røde puffen. Vakkert. Fint med slike vakre ting å kunne fokusere på en dag som dag, da verden har blitt gal.

    3. Rita: Det er nesten ikke mulig å ta inn over seg hvor gal den faktisk er blitt, og det som er mest bekymringsverdig er at så mange støtter galskapen. Så jeg gjør som deg, nyter noe vakker, prøver å senke skuldrene og aksepterer dette som vi dessverre ikke kan gjøre noe med…

    4. Akkurat nå går det mange tanker til det faktum at vi hadde en tømrer innom i dag, og i følge han skulle det være fullt mulig å rive den veggen vi ønsker å ta ned! Da er alternativ 1 på kjøkken back in play! Må settes inn en drager og litt sånn, så han skulle komme med en skikkelig oversikt og pris. Spente nå!

    5. Rita: Ai, så spennende! Jeg blir ofte så lei når estetikk må settes til side pga hva som er praktisk mulig å få til. Kunne ikke alt bare være mulig å gjennomføre?:) Så da er det fryktelig gøy når estetikk og gjennomføringsevne lar seg forene. Hurra!:) Håper du legger ut flere tanker om kjøkkenplanene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg