Skulpturell strikk

Jeg har intet mindre enn tre strikkeprosjekter på gang samtidig for tiden! Jeg blir så ivrig at kommer jeg på en ny ide så slepper jeg det jeg har i hendene og begynner på noe nytt og går jeg over dørstokken til garnbutikken så har jeg garantert med en pose på vei ut. Det er bare noe med de myke nøstene i de fineste kvaliteter i de deiligste farger. Jeg klarer bare ikke å motstå! Og selv om jeg strengt tatt burde gjort ferdig de påbegynte prosjektene så kjenner jeg at jeg har fryktelig lyst å dra innom butikken og kjøpe garn til en oversized, chunky genser med lange ermer og store, ville fletter!

elite.style


Inspirasjon fra pinterest
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg