Lun upgrade

Dagene bare flyr avgårde, mørket har sneket seg inn på oss og juletiden begynner virkelig å nærme seg. Og selv om jeg synes mørketiden kan være litt vel lang så er jeg fryktelig glad i akkurat denne tiden på året. Når det er helt greit å sitte seg ned i sofaen med strikketøyet, når sosialisering må skje inne og ikke ute og når du kan pusle med små prosjekter, eller legge planer for fremtidige prosjekter.

Her er et lite bildedryss fra det siste prosjektet, kjellerstuen som har gått fra kald og upersonlig til varm og innbydende. Den ble faktisk helt ny med bare noen malingsstrøk. Innredet med ting vi hadde fra før (om du ser bort fra en ny fargefest av en rød-oransje pute) er dette en av de rimeligste upgradene vi har gjort.

 

2 kommentarer
    1. Kjempefint, og sofaen ble jo helt som ny! Gøy med så små og billige forandringer som gjør så mye!
      Vi planlegger store forandringer, men noe mindre enn planlagt.. Har kommet til at trappeflytting ikke lar seg gjøre pga alle skråveggene på loftet. Men endring på kjøkkenet blir det uansett. Har noen kjappe forslag på bloggen min i dag, kom gjerne med tilbakemelding på de!

    2. Rita: Veldig fornøyd med at sofaen fikk “nytt liv” igjen!

      Endelig! Jeg titter innom bloggen din med jevne mellomrom for å se om du har kommet med noe nytt. Kjedelig at det ikke er mulig å gjøre noe med trappen, men det er vel kjøkkenet som er det viktigste?;) Kjenner jeg får lyst å planlegge kjøkken når jeg ser på skissene dine…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg