Rustikk terracotta

Den ganske så anonyme kjellerstuen vår har fått seg et strøk maling og er på ingen måte anonym lengre! Malt i Jotuns Rustikk terracotta er det blitt akkurat så lunt og koselig som jeg håpet på. Alle veggene er malt og forandringen er ganske så dramatisk! Nå oppleves faktisk rommet som en stue og ikke som en gang lengre (dørene inn til soverommene er fra dette rommet). Så nå må vi bare slutte å bruke sofaen som garderobestang og begynne å bruke den til hyggelige kvelder foran peisen.

Jeg er kanskje mest fornøyd med hvordan den grå sofaen fungerer mot den rød-brune veggen. Vi har hatt denne sofaen i nesten 10 år og jeg var så lei den at jeg ved flere anledninger vurderte å kvitte meg med den. Ikke fordi den var utslitt eller dårlig å sitte i (den er faktisk veldig god) men den var bare så kjedelig der den var omtullet med lyse vegger. Nå er den på en måte brand new igjen! Den måtte bare inn i nye omgivelser:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg