Rødt + blått = sant

Denne helgen startet jeg med å ta bilder av fineste Hanne. Hun er sponset av Twentyfour sport og med nytt ullsett ønsket hun at jeg skulle ta noen bilder av henne. Og med et Bergen badet i sol og klær i mine favorittfarger ble det noen fine bilder ut av det. Jeg blir helt stum av dette fine været som bare varer og varer. Solen varmer, fargene er penere enn noen gang og den friske luften gjør alt så mye klarere. Høsten er uten tvil den vakreste årstiden og jeg nyter hvert øyeblikk av den. Vanligvis pleier jeg å ha sunket langt ned i sofen på denne tiden av året og så smått begynt å tenke på jul. Akkurat nå kunne ikke tanken på jul og vinter vært lengre borte.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg