&Tradisjon look a like

Denne fine vasen ble med hjem sist jeg stakk snuten innom Bolia. Den minner om &Tradisjon vasene (her) men er mye mer lommebokvennlig (spesielt siden den var på salg i tillegg!). Sammen med den lille vasen fra Linform og en gøyal skål som jeg fant på et av høstens loppemarkeder er bordet blitt litt nytt. Enkelt og greit. Nytt og gammelt og en liten dæsj av annerledes, akkurat slik jeg liker det.


Jeg er inne i en liten babyboble om dagen. Ikke min egen vel og merke men andres. Jeg har en venninne som er klar for å poppe, en annen som poppet for3 uker siden og en søster som poppet for to dager siden (jeg er blitt tante!). Jeg kjenner jeg blir like overveldet hver gang over disse små miraklene og så full av stolthet over disse mødrene. Etter at jeg fikk barn selv så kjenner jeg så godt på andres følelser. Kynnerne og kvalmen i svangerskapet, de latterlige plagene (som ingen hadde fortalt meg om på forhånd!) og alle bekymringene både før, under og etter svangerskapet. Å få barn er virkelig en stor påkjenning og en kjempebragd. I går fikk jeg snuse og stryke litt på min venninnes nyeste baby. Så liten og så helt perfekt!:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg