Roma

Det har vært stille på bloggen noen dager rett og slett fordi vi tok oss en tur til Roma! Hvor heldige er ikke vi? Jeg kjenner at jeg blir mer og mer glad i denne byen og hver gang vi reiser derfra tenker jeg på når vi kan dra tilbake. Den har alt jeg er ute etter og enda litt til. Og jeg har kost meg sånn! Jeg har gått hånd i hånd med min kjære, spist fantastisk mat og enda mer fantastisk vin, jeg har sovet lenge (helt til kl 8!), og ruslet rundt i nydelige gater. Jeg ble helt målløs da jeg åpnet vinduet på hotellet og utsikten var til en gammel kirke og gatene utenfor. Og om du tenker på å dra til Roma vil jeg anbefale å bo i bydelen Trastevere. Det er en liten gåtur (eller trikketur) unna de største serverdighetene og stemningen og tempoet er mye roligere enn inne i sentrumskjernen. Jeg vil tilbake!:)


Bilde pinterest
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg