Strikk din egen flettegenser

Til alle strikkeglade der ute så er denne boken et must denne høsten. Jeg har allerede sikret meg den og jeg gleder meg til å ta fatt på denne fine flettegenseren. Dette blir høstens strikkeprosjekt for min del. Boken er skrevet av Ellen Wessel og inneholder en rekke fine plagg og jeg kjenner at jeg er ekstra glad i de store chunkye plaggene med fletter. Det er noe hyggelig med å bruke høstkveldene på å strikke noe eget, og så er det verdens beste følelse når du kan ta den på etterpå og vite at dette- det har du laget.


Jeg får ikke noe mindre lyst på den etter å ha sett den på fine Camilla Phil…

Kilde Haugenbok.no og CamillaPihl.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg