Happy tray

Det første av to små bord er på plass på hemsen og det første måtte bare bli dette Hay tray bordet. Det er et sånt bord som man har sett 100 ganger før men som man aldri blir lei av ( i alle fall bli ikke jeg det). Faktisk liker jeg det mer og mer for hver gang jeg ser det. Det er bare noe med det sylskarpe designet som gjør at det skaper en sånn herlig kontrast uansett hvilken setting det settes inn i. Så mens jeg vurderte andre alternativer gikk tankene alltid tilbake til dette og konklusjonen ble at dersom vi noen gang skulle finne på å ommøblere (innser at sjansene for at det skjer en eller annen gang er rimelig stor…) kan dette bordet brukes så mange andre steder i huset, feks til å ha en plante på i et hjørne, som nattbord eller som avlastningsbord for å nevne noen muligheter. På den måten er det et innkjøp som er litt mer varig og som kan følge oss lenge. Brukte ting bytter jeg gjerne ut fra tid til annen men når vi kjøper inn nye ting, og spesielt hvis det er god design, liker jeg tanken på at de er kommet for å bli.

Jeg elsker det kritthvite metallet mot det varme tregulvet! Slike kontraster fremhever liksom det beste i begge deler.

 

5 kommentarer
    1. Henriette Celin: veldig praktisk med slike ting som kan brukes flere steder så går det an å flytte litt rundt når det er behov for det:) du må ha en strålende lørdag og takk for at du alltid titter innom her på bloggen. Det er så hyggelig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg