Hammarby allè

Hvor deilig er ikke dette? Kork, marmor og lyse flater er fortsatt en innertier hos meg. Mykt mot hardt, varmt mot kaldt. Fantastic Frank kan liksom det der med å treffe spikeren på hodet når det gjelder trender. Og trenger jeg litt påfyll av inspirasjon er det bare å titte innom for å se hva som ligger ute til salgs på nettsidene. Og når vi snakker om kork… jeg har et aldri så lite korkprosjekt på gang og jeg håper mye skal skje i løpet av kvelden. Lover å holde dere oppdatert;)

Jeg kjenner jeg får en litt sånn MÅHA følelse hver gang jeg ser disse Aim lampene. AH! De er så fine! Om ikke disse ender opp som en klassiker så skjønner ikke jeg.

Og denne taklampen fra Flos er også en lampe som jeg helt sikkert kunne funnet en plass til her hjemme. God lampedesign er bare til å bli glad av!:)

Takk for at du titter innom! Det gjør meg virkelig, virkelig glad. Jeg håper du går en strålende helg i møte:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg