Eklektisk interiør

Denne helgen gikk virkelig over på et blunk og det har ikke blitt tid til hverken blogging (beklager det altså) eller alle mine småprosjekter i huset. Jeg startet fredagen med å snu opp ned på vår lilles rom, og siden har det stått slik, halvferdig og på halv åtte. Og hyllen fra Ikea som jeg skulle montere ligger fortsatt på stuegulvet og det er bare å konkludere med at ting tar tid. Men om ikke annet så har jeg fått et bedre overblikk i huset enn jeg har hatt på lenge. Flere ting som jeg bare har flyttet rundt på i årevis men ikke hatt hjerte til å kvitte meg med er nå blitt solgt på finn og nye ting som er mer passende er nå på vei hjem i posten. Og nå gleder jeg meg til at hele huset skal se tipp topp ut igjen, for det har det ikke gjort på laaang tid.

I dag har jeg funnet litt inspirasjon i et stramt eklektisk interiør full av personlighet og kuriositeter. Forskjellige stilarter, materialer og designobjekter er mikset sammen i en herlig blanding, samtidig som utrykket er både minimalistisk og maskulint. Og hvor kul er ikke dekoren i string-hyllen? Ikke en eneste mainstream ting fra illums men full av uvanlige og spennende objekter, og jeg kjenner at jeg får lyst å gå ut og kjøpe lego:)


kilde Fantastic Frank

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg