På jakt etter det perfekte bord

Høsten kom så alt for tidlig i år men vi tviholder på sommeren så godt vi kan. I helgen har vi spist is og jordbær, vi har vært på akvariet i Bergen og vi har badet i det lille badebassenget i hagen. Med skuldrene godt under i det varme vannet gjorde det ikke så mye at det var 12 grader og vind i luften. Og med et glass rødvin å varme seg på ble det rett og slett riktig så hyggelig. Og når jeg har hatt en ledig stund har jeg vært ute og jaktet på det perfekte bordet til loftstuen. Som alltid har jeg problemer med å bestemme meg, for jeg vil jo så gjerne at det skal passe perfekt! Bordinspoen i dag har jeg hentet fra Ralfefarfars paradis. Jeg elsker hvordan hun kombinerer harde materialer og stramt design med farger, mønstre og myke detaljer.

 

6 kommentarer
    1. Ja, vi må holde fast på sommeren. Jeg får kred fordi jeg går barbeint på jobb, og det gir folk litt sommerfølelse. vi har hatt besøk fra Sør-Afrika denne uken, de var ikke direkte imponert over Bergensk sommer… Men vi koste oss nå uansett.
      Bord er vanskelig, som du vet at jeg syns. Så jeg syns det er greit å bruke litt tid på det.Plutselig dukker det perfekte bordet opp.

    2. Rita: Herlighet, er det ikke kaldt? Jeg kjente murring i halsen hele forrige uke fordi jeg nektet å innse at det var kaldt. Jeg startet uken i kjoler og skjørt og avsluttet med ull.

      Enig i at man bør bruke tid på bordkjøp. Til nå har jeg hatt to turer til Ting, to til Røst, tre til Illums, en til Home and cottage og to til Ane Blich hus, hehe. Jeg hadde en favoritt men jeg innser at det er både for stort og for lavt så da gjelder det å tenke nytt.

    3. Jeg har alltid kalde tær uansett, så lenge jeg er varm andre steder så går det fint. Bukse og ulljakke er på ellers. Og vanntette sko utendørs… 😉 Lykke til med bordjakt, er spent på hva du ender opp med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg