Drømmedetaljer til en hyttedrøm

Vi både tror og håper at drømmen om en hytte en gang skal bli virkelighet. Og når inspirasjonen tar meg tegner jeg den gjerne opp. Da jeg studerte tok jeg noen arkitektfag som gjør at jeg kan tegne opp skissene mine i plan og 3D. Akkurat det gjør jobben med å visualisere egne tanker for meg selv og mannen min mye lettere. Og vi er allerede på et ganske detaljert nivå.Er man opptatt av interiør så er man opptatt av interiør, eller hva?. Kjenner jeg meg selv rett så er nok spisebordsstolene kjøpt inn lenge før første vegg er kommet opp!

men uansett- over til planen: Jeg håper å få til et kjøkken med en stor øy midt i rommet. Fra denne kan vi stå og lage mat mens vi ser ut over den nydelige sjøutsikten utenfor. Hvor herlig høres ikke det ut?

Slike benkeplater som strekker seg ned til gulvet gir et utrolig lekkert utrykk og jeg drømmer om en i marmor… Delikat og eksklusivt.


Bilder fra pinterest
 

1 kommentar
    1. Drømmer også om en slik kjøkkenøy. Elsker det når benkeplaten går ned til gulvet på den måten. Men vi tenker både gulv og benkeplate i ask, så det kan kanskje bli litt mye. Og gulvet vil være lakket, mens benkeplaten er oljet, så det blir jo en liten forskjell. Det gjør ingenting når det ikke er helt inntil hverandre, men kan se rart ut når det møtes slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg