Potteinspo

Det regner ute om dagen- akkurat slik en sommer i Bergen pleier være. Terrasseplanter og andre planter har jeg inne, på den måten er jeg sikker på at jeg får nyte de hver dag. Jeg duller og steller med de grønne plantene og snitter opp nyplukkede peoner fra hagen. Hagen har rett og slett flyttet inn og da gjør det ikke så mye at det regner ute. Jeg tenkte å vise dere litt potteinspo, for en potte trenger ikke nødvendigvis være av glasert keramikk, den kan like gjerne være en korg, en sinkbøtte, en krukke, eller laget av pappmasje. Hurra for kreative løsninger!:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg